jika ku ta bangun esok pagi.

If i died tomorrow,
wud u even care?
wud u miss the way i smile?
or the smell of my hair?
if i died tomorrow,wud u really miss me?
wud u miss times we talk?
if i died tomorrow,is there anything you'd want to say?
maybe that u love me?
and want me to stay??

Monday, April 9, 2012

oh pedih oh .

Bukan kecewa dipinggirkan
Aku kecewa tiada kejujuran
Bukan bersedih disakiti
Teramat pedih diri dikhianati

Sebelum kasih menjadi benci
Aku memilih berpisah di sini

Bila tiada kesetiaan
Tak mungkin teguh pendirian
Biar menangis di ketika ini
Tidak rela menangis
Kemudian hari

Hilang kekasih mungkin berganti
Yang ku harapkan teman sejati
Sebelum kasih menjadi benci
Aku memilih berpisah di sini

Bukan kecewa dipinggirkan
Aku kecewa tiada kejujuran
Bukan bersedih disakiti
Teramat pedih diri dikhianati


No comments:

Monday, April 9, 2012

oh pedih oh .

Bukan kecewa dipinggirkan
Aku kecewa tiada kejujuran
Bukan bersedih disakiti
Teramat pedih diri dikhianati

Sebelum kasih menjadi benci
Aku memilih berpisah di sini

Bila tiada kesetiaan
Tak mungkin teguh pendirian
Biar menangis di ketika ini
Tidak rela menangis
Kemudian hari

Hilang kekasih mungkin berganti
Yang ku harapkan teman sejati
Sebelum kasih menjadi benci
Aku memilih berpisah di sini

Bukan kecewa dipinggirkan
Aku kecewa tiada kejujuran
Bukan bersedih disakiti
Teramat pedih diri dikhianati


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Belog ini belog kosong . Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal